X
تبلیغات
رایتل

ویتامین ها و مکمل های غذائی

گزیده ای از نرم افزار دایره المعارف سلامت با طبیعت

ویتامین پابا

منبع : نرم افزار دایره المعارف سلامت با طبیعت مهندس سید رحمت الله انصاری

 


 

مقدار تجویز : 

افراد بالغ : 25 میلیگرم در روز  . 

پا با در بافت ها ذخیره شده است . مصرف بیش از اندازه میتواند باعث مسمومیت شود .

غذاهای دارای ویتامین پابا :

سبوس، نخاله، پوست گندم،   گیاهک گندم که هنگام آسیاب کردن جدا میشود ،  شیرهقند   ،   برنج قهوه ای      تخم گلهای آفتاب خورده

جگر ،   کلیه

ماست،یوقورت

واکنش های متقابل :

کمک در تولید اسید فولیک و اسید پانتوسنیک  یا ویتامین بی پنج  Vitamin-B5     توسط باکتری روده ای که محرک تولید آنها میبا شد .  

 مصرف داروی سولفا و آنتی بیوتیک از تاثیر پذ یری مصرف ویتامین پابا میکاهند .

افزایش تاثیر ویتامین بی کمپلکس Vitamin-B-Complex     و ویتامین سی .

کمک در تجزیه آنزیم برای تفکیک و کاربردی نمودن پروتئین .

                   

مزایا وعملکرد درمانی :

آنتی اکسیدانت    دارای خواص آنتی اکسیدانت  .

خون   – پیشگیری از کم خونی  .

معده    کمک در پیشگیری از یبوست   .

موی سر – کمک در خاتمه دادن به ریزش موی سر و محا فظت از رنگ طبیعی موی سر .

اعصاب – موثر در درمان درد سر .

پوست – کاربرد موضعی برای محافظت پوست در مقابل آفتاب . درمان بیماری لکه سفید روی پوست vitiligo     .

اخطار مصرف :

مادران شیرده وخانمهای باردار ازمصرف بیش از اندازه نرمال خودداری کنند.

 

 

تاریخ ارسال: یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ | نویسنده: سید رحمت الله انصاری | چاپ مطلب
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد